Caruri electrice ca o tendinţă
Caruri electrice ca o tendinţă
În aceste zile, mulţi fani ai subiectului privind maşinile ecologice urmează cu interes ştirile de la Motor Show anual din Paris, care prezintă nu numai carul electric senzaţional Nissan Leaf. Produsele lor noi în acest segment vor oferi Infinity şi bavarezii conservatori - BMW.
În fiecare an se produce tot mai multe caruri electrice diferite, respectiv, şi numărul de conducătorii auto care doresc sa cumpere o maşină, numai va fi în creştere. Există o cerere tot mai mare de autoturisme, cauzând naturii prejudicii minime posibile. Prin urmare, nu este surprinzator, că în fiecare an creşte cererea pentru o astfel de noutate exotică cum ar fi electrocarul, deoarece acesta este într-adevăr eco-friendly – transportul ecologic, prietenos mediului ambiant.
Deşi, pentru majoritatea conducătorilor auto aceste maşini sunt încă o minune, ei nici măcar nu ştiu - ceea ce este ...
Vom relata, de exemplu, despre vehicul electric Nissan Leaf, care încă nu a apărut în vânzare pe piaţa internă. Maşina diferă printr-o construcţie simplificată, acţionată de un motor electric, alimentat de la baterie. Din cauza absenţei emisiilor nocive, acest model, la fel ca şi toate celelalte maşini mici, este populară pentru călătorii în cadrul oraşului. Este compactă, dar cu o capacitate de încărcare destul de ridicată. În ciuda dimensiunilor sale compacte ale roţilor, vehicul se mişcă bine în toate climatele.
Unii critici cred că masinile electrice nu se bucură de o popularitate meritată, deoarece producătorii nu întreprind măsuri de marketing pentru a explica publicului competent şi clar toate caracteristicile şi posibilităţile vehiculelor electrice, ecologia nu este motivaţia pentru cumpărare.
În practică şi NissanLeaf, şi ChevyVolt, şi Tesla Roadster demonstrează că cu politica de marketing totul este în ordine şi doritori de a cumpăra, fie şi mai scump, o maşină ecologică, prietenoasă mediului înconjurător, de asemenea, sunt îndeajuns.
Criticii se văicăresc că lipseşte reţeaua de staţii de serviciu, în cazul în care maşina se descarcă în drum. Şi, în general, producătorii nu creează condiţii suficiente pentru conducătorilor auto.Printre proprietarii vehiculelor electrice a fost efectuat un sondaj, dacă acestea sunt mulţumiţi de electrocaruri. Dup cum opinează absolut toţi proprietarii, principalul dezavantaj este timpul de încărcare prea lung: 4-8 ore pentru a călători 160 km. totodată încărcarea completă este posibilă numai de la o reţea de înaltă tensiune, precum şi lipsa de rezervă de putere, care provoacă neplăceri. Cu toate acestea, majoritatea respondenţilor, în general, sunt foarte mulţumiţi că, in loc de maşini conventionale, au decis să alege un electrocar ecologic.
Primii clienti de Nissan Leaf vor primi vehicule lor electrice în luna decembrie a acestui an. Preţul în SUA - aproximativ 32.000 de dolari.
Astăzi a devenit cunoscut faptul că compania Nissan Motor intenţionează să furnizeze gratuit pentru toţi proprietarii automobilelor electrice cu o maşină de schimb pentru calatoriile lungi. Potrivit reprezentantului companiei Catherine Zeykeri, astăzi se dezvoltă un program, însă deocamdată nu sunt promulgate toate detaliile campaniei. Cu toate acestea, potrivit mass-media internaţionale, de maşini de schimb vor beneficia cumpărătorii Nissan Leaf europeeni, care vor întreprinde o călătorie mai lungă de 150 km. Vă amintim că după o încărcare planificată Nissan Leaf trece cu succes aproximativ 160 km.
În fotografie - baterie
Mă bucur că în ciuda tuturor obstacolelor, electrocaruri, totuşi, ies la lumină. Cu nivelul actual al tehnologiilor, multe obstacole curente "serioase" vor părea pur şi simplu amuzante.