Corpul-baterie de noi nanomaterial
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Inca de oameni au început utilizarea bateriilor reîncărcabile în diferite domenii din viaţa ta, aceste dispozitive au fost întotdeauna mari dimensiuni si masivitate. De atunci, oamenii de ştiinţă şi ingineri din întreaga lume încearcă să facă baterii mai uşoare, concis şi succint posibil. Se pare că cercetătorii la Imperial College London (Imperal College din Londra) au înregistrat unele progrese în această direcţie, prin dezvoltarea unui prototip de material, care poate stoca şi eliberarea de energie mai eficient decât bateriile litiu-ion.
Interesant, noul material se aseamănă cu materiale şi este atât de flexibilă, care poate lua forma unor articole diferite, aşa că poate în viitor, telefonul mobil nu are nevoie de un acumulator separat ca bateria va îndeplini rolul de telefon. Şi ca urmare nu capace, doar un slot mic pentru o cartelă SIM.
Cercetatorii au primit deja 3.4 milioane de lire sterline pe dezvoltarea acestei idei promiţătoare pentru următorii trei ani, împreună cu compania auto Volvo. Auto cu renume mondial nu pentru că nimic interesat de acest material unic. Mirare materiale din fibra de carbon şi răşini polimer. Spre deosebire de baterii standard, baterii de carbon nu sunt supuse la coroziune pe o perioadă lungă de timp, deoarece taxa de cicluri de descărcare de gestiune nu-caz de reacţii chimice.
Interesul unei companii de automobile de mare devine uşor de înţeles atunci când ştii că acest material uşor poate fi atât de puternic pentru ai permite acestuia de a crea un corp al maşinii şi reîncărcare de la priza de uz casnic electrice obişnuite.
Având în vedere formarea a industriei electrice, materiale noi deschide perspective largi pentru introducerea industria de automobile. Folosind un material nou-in baterie parti ale corpului auto, va ajuta la distribuirea bateria peste masina electrica: usi, a protecţiilor, acoperiş, hota si capace de trunchi, ceea ce va reduce greutatea vehiculului cu mai mult de 300 de kg şi creşterea semnificativă a spaţiului interior al maşinii. În mod similar, multe organisme păstreze rezervele excedentare de energie distribuită în întregul organism, de exemplu, sub forma de tesut adipos.
oamenii de ştiinţă de cercetare suplimentare, în scopul realizării unui electrice capacitate mai mare de material nou de creştere nanotuburi de carbon de pe suprafaţa de ţesut. De asemenea, în planurile de oameni de ştiinţă se înlocuieşte cu un nou material din partea de jos a masinii, care au estimat ar putea reduce greutatea cu 15 la sută.
Din fericire, noua tehnologie poate ajuta vehiculele electrice să devină mai accesibile şi atractive cumpara pentru automobiliştii Armatei, şi înlocuiască complet maşini care rulează pe combustibili fosili, din orasele noastre.