Criza nu este un handicap de sănătate: în Franţa este în creştere de moda pentru produsele ecologice

/ Vizionări: 4374

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Franţa este în creştere de moda pentru produsele ecologice
În ciuda faptului că, în timpul crizei financiare globale, au franceză pentru a salva de mult pe alimente, cu toate acestea, cele mai multe dintre ele au început să mănânce mult mai corect. Ce mai mult, supermarkete si piete pot vedea oameni care prefera produsele cu eticheta AB (biologique agricultura).


Pasiunea pentru cultura de "bio" însemna că, în multe regiuni din Franţa au avut loc în mod regulat Bioproducts târguri. vânzători majore la târguri atare - agricultori. Acestea ofera clientilor produse de productie proprie, cultivate pe exploataţie fără aditivi chimici în sol. , Squash, Bush, dovleci castraveţi, fasole rosii si mult mai crescut în mediul lor natural.


Regim alimentar sănătos, dar de cotitură în ordinea de zi, potrivit producătorilor, reducând valoarea reală Bioproducts. Mulţi producători mari trecerea lor de producţie pentru produsele ecologice, există chiar unele magazine cu o "bio". Fermierii şi-au exprimat o îndoială că un produs pe scară industrială de produse pot fi cu adevărat util şi mai ecologic.


"Bio" a devenit într-adevăr la modă. Astăzi, în Franţa, cu excepţia produselor alimentare şi a biotehnologiei sunt larg utilizate pentru producţia de cosmetice, textile, produse pentru bebeluşi, mobilier, pantofi, haine. Chiar şi alcool este apar tot mai mult în magazine cu prefixul "bio". Într-un astfel de vin nu adăugaţi orice de zahăr, fără coloranţi sau arome. Volumul biotovarov de piaţă în Franţa de azi este de aproximativ 10% şi această cifră continuă să crească.


vegetarian.ru