ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Economie de utilitate publică şi a principiilor care stau la baza acesteia. Articolul numărul 8.



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

"Ca o naţiune devine mai bogat.
AS Puşkin


Economia este împărţit în două tipuri diferite fundamental. Ea poate invata ca un antreprenor individual sau structura pentru a umple buzunarele lor proprii, fără privire la binele public, şi pot pune în prim-plan formarea unui trai decent pentru cei mai mulţi rezidenţi, consolidarea şi dezvoltarea lor genetica. În acest ultim caz, economia se distinge în întregul spectru de nevoile societăţii, din cauza degradării şi demografice componente parazitare. Primul dintre ele nu este previzibil, în principiu, din cauza răutăţii persoanelor fizice, distorsiuni şi lipsa de simţ al proporţiei. Îndeplinirea acestor nevoi duce la asuprirea genetica a individului si rasei sale sau oamenii din jurul lui şi biosferei ca habitat. Ca urmare a biosferei nevoile unei demografic acceptabile, acestea sunt strict legate de unic şi de mărimea şi structura pe vârste de viaţă, şi, prin urmare, tocmai planificate şi previzibil.

Încercările de Occident pentru a investiga procesele economice, în conformitate cu stiinta pura "din sociologie, politica si morala a dus la formarea a ştiinţelor sociale" Economie ". manuale americane şi enciclopedii noastre o definesc ca fiind stiinta de utilizare a resurselor limitate, spre satisfacţia maximă de material nelimitat nevoilor societăţii, care nu pot fi prezise. În contrast cu aceste studii inutile (Adu-l, nu stiu ce), în beneficiul public economiei prin înregistrate cu exactitate demografic cuvenită necesităţilor unic determinat de vectorul (lista) obiective ale administraţiei publice. Satisfactia nu este blocat de alte obiective dictat administrative, ci este derivat din descărcarea de gestiune a problemelor publice în lista de probleme unele persoane perverse.

Fixarea obiectivelor vectorului utile de control social permite trecerea la formarea soldului de producţie şi dezvoltarea de fiecare unitate administrativă (Federal District, regiune, district), atât în natură şi în contabilitate produse financiare.

Matematic, acest echilibru este descrisă de un sistem de ecuaţii liniare, care reflectă procesele de produse din fiecare dintre sectoarele cu restul industriei şi populaţia rezidentă. Sensul de solutii de optimizare de căutare sistem de control, cum ar reduce la faptul că fiecare dintre ramurile produse produse la fel de mult pe cât ar trebui pentru toate legate de alte industrii (produse intermediare, materii prime, componente), precum şi pentru satisfacerea directă a legate de nevoile demografice ale populaţiei. Având în vedere că acestea din urmă sunt strict stabilite, sistemul are o soluţie, spre deosebire de cazul "mai mare este mai bine".

În timpul acestei taxe sarcină şi subvenţiile sunt calculate strict matematic ca factori de corecţie pentru produsele fabricate în exces (taxe locale), precum şi produsele fabricate în lipsa de (subvenţii locale).

Asta este ceea ce posibilitatea unui regulament de stat orientate economiei de piaţă. Planul de piaţă şi într-un stat rezonabil nu s-au opus reciproc, ci mai degrabă sunt elemente interdependente de un mecanism economic unic. Una dintre ele se referă la structurale şi al doilea la metodele de management nestructurate. abordări similare la formarea de dezvoltarea echilibrată a sistemelor administrativ-teritoriale nu sunt revelaţii. Pentru dezvoltarea unor astfel de abordări în momentul în continuare Leontiev a primit Premiul Nobel, deşi motivaţia principală de atribuire a contractelor în punctul nostru de vedere este faptul că el este în favoarea Occidentului de a susţine imposibilitatea de a o soluţie unică. Timprienţa cu abordarea noastră este pur şi simplu că Leontiev nu a mers la înţelegerea gosmehanizma tuning susceptibile de a răspunde precis stabilit de nevoile demografic legate şi de ce vin la concluzii cu privire la imposibilitatea de a rezolva intrare ecuaţiile sistemului de ieşire din cauza incertitudinii în consum (F vectoriale).

Odată format mecanisme de guvernare regionale, există motive pentru un guvern real în cea mai mare eşaloane de putere, care, în esenţă, se reduce până la o singură notă în balanţa de exces si deficit al tuturor produselor şi serviciilor produse în regiuni. Pe baza acestor date calculate strict matematic impozite pe bunurile şi serviciile furnizate în exces, şi subvenţii depuse la deficit.

După formarea de echilibru la nivel naţional de industrii, vom obţine datele iniţiale pentru calcul matematic de taxe vamale şi introducerea transporturilor duty-free de bunuri cu un deficit la nivel national. Taxele vamale impuse mărfurilor produse în ţară nu ar trebui să creeze doar un mediu concurenţial sănătos, dar alocate, de asemenea, protecţioniste, orientat spre dezvoltarea sectorului de producţie internă pentru formarea a perspectivelor de producţie la un nivel competitiv, fie prin conversia la alte produse. În cazul în care importurile unui produs, asociată cu prăbuşirea iminentă a unor companii mari sau industrii intreaga (de exemplu, păsări de curte), volumul de fonduri provenite din taxe vamale, trebuie să depăşească daunele totale daune la nivel naţional care decurg din restructurarea producţiei, prin crearea de o cantitate echivalentă de noi locuri de muncă, şomaj, etc

În rezumat, esenţa Algoritmul propus poate fi exprimat prin următoarea formulă: de la integrate închis tehnologic complexe agro-industriale la dezvoltarea echilibrată a regiunilor în numele de a crea un singur complex economice naţionale pe principiul de-sine-stătătoare de stat superkontserna. Cu toate acestea, un astfel de stat ar trebui să aibă suficiente principii economice substanţă de amenajare şi de control.

structura administrativ-teritoriale a statului trebuie să se bazeze pe principiile de fezabilitate economică de a stabili o excepţie de categorică de graniţele administrative pe criterii etnice. Frontierele naţionale - este un simbol conceptual nu definesc statul, întârziat-o acţiune a mea, a declanşat la momentul potrivit, prin ambiţiile de încălzire a elitelor naţionale. Limitele de entităţi administrative ar trebui să fie calculată de la poziţia de cea mai mare satisfacţie a nevoilor rezidenţi în zona de la cheltuiala propriile capacităţi pentru a optimiza costurile de producţie, costurile de transport pe baza unor complexe teritoriale tehnologic închis. Principiile de producţie şi de transport, infrastructura socială trebuie să fie supuse la crearea unor condiţii optime pentru populaţie sunt obligate să ofere coeziunii sociale şi a biosferei planetei. Într-un ideal trebuie să accepte ai familiei care locuiesc într-o casă confortabilă gospodării cu gradina si gradina sub ferestre în diametru sat mai puţin de 10 km de orice punct este într-o oră rezidenţii au posibilitatea de a fi în aer liber. Viaţa în jungla urbană a oraşelor - megacities, în absenţa feedback de biosferă este o parodie de Genetică şi psihicul uman, blocarea opoziţia sa faţă de tendinţa de auto-distrugerea omenirii ca specie.

Conceptual, statul independent trebuie să aibă un Administreaza verticală administrativăeniya, construit pe principiul de numire directă şi concedierea directa a managerilor de nivel inferior însărcinat cu punerea în aplicare a conceptului, programe naţionale, programe de dezvoltare regională. Numărul de entităţi administrativ-teritoriale ar trebui să ofere un control real, în timp ce la capul de orice grad, inclusiv oficiali de rang înalt ar trebui să limiteze 7-9 rapoartele directe, şi nu 89, aşa cum a fost până de curând în eşaloanelor superioare ale puterii din Rusia. Toate procedura democratică şi selectate pe baza a şefilor lor nu ar trebui să fie utilizate în domeniul administraţiei profesionale şi de control public şi în formarea obiectivelor vector de dezvoltare socială.

Situaţia în care, pe baza unor proceduri electorale este format de către un organism cu autoritate de management în ramura executivă, într-un sistem de luare a deciziilor administrative la situaţia actuală a societăţii informaţionale, în mod deliberat eronată. procedurile elective au fost sub o fundaţie de afaceri din cele mai vechi timpuri, când fiecare alegător a avut o experienţă personală a candidaţilor, dobândite ca urmare a activităţilor comune, campanii militare comune. Aceasta este, pe baza de impresii de la câmpul de luptă, lupta împotriva echipei sensibil determinată de puterea de-a lungul Suprem de a trăi în pace în regiune.

În prezent, procedurile electivă sunt nimic mai mult decât un ecran, prin care ascunde mecanismul valabil şi pentru selectarea şi promovarea cadrelor. concurenţei în rândul ofertanţilor aparent în realitate se reduce până la imidzhmeykerskoy financiare şi competitivă a promova clanuri lor, iar mulţimea nu alege de anumite persoane, dar din imaginile generate artificial sunt departe de original. Oricare dintre candidaţi care au venit într-un astfel de sistem la putere are, pur şi simplu nici capacitatea, nici autoritatea de a lua decizii pentru binele din teritoriul care ia fost încredinţată, deoarece în ceea ce priveşte procedurile elective şi informaţii financiare susţine că trebuie să lucreze investite în campaniile electorale sale resurse financiare enorme. Deci, în realitate, votul este determinată de un singur clan, sau o grămadă de clanuri, care vor avea acces prioritar la fondurile bugetare şi la parazitism în populaţia din regiune.

ABONAȚI-VĂ
Luni, 24 decembrie 2007 12:11
Vizualizări: 3932

Citiţi de asemenea

În inima Himalayei, acolo unde vârfurile înzăpezite se întâlnesc cu cerul, membrul grupului din Moldova - Andrei Elistra...
136
În Templul Luxor, una dintre monumentele lui Ramses al II-lea, la prima vedere pare un monument obișnuit, dar adăposteșt...
148
1. Evitați să cumpărați miere din magazin! Mai bine mergeți la târgul de miere, care este destul de frecvent în fiecare ...
120
Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...
137