Electrice — un mijloc de transport alternativă convenabilă
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Legea prevede în primul rând că un ciclist: "Oriunde te-ai dus, sunteţi întotdeauna merge deal şi împotriva vântului." Mulţi ar fi posibil să se utilizeze biciclete mult mai des dacă nu s-au să urce pe aceste up-uri plictisitoare. Mersul pe bicicletă este pe o suprafaţă plană sau un nimic deal, dar plăcerea nu funcţionează. Biciclete electrice sunt gata pentru a rezolva această problemă perene.
Compania japoneza Sanyo Electric produce biciclete cu un sistem de acţionare hibrid: cu tracţiune musculare şi putere. Pe de complexe pentru un ciclist în sistemul poate conecta automat cu motor pentru a face viaţa mai uşoară pentru călăreţ, şi în aval şi atunci când generatorul de frânare montate în roata din fata converteşte energia cinetică a unei biciclete în curent de încărcare a bateriei. Astfel, cu bicicleta şi plăcută, astfel devine un deliciu ceresc.
Şi deja în aprilie, Sanyo Electric va incepe sa vanda noi modele de biciclete cu linia electrică de biciclete eneloop. Principala diferenta dintre aceste biciclete hibrid din partea colegilor, în special, este un sistem îmbunătăţit de încărcarea acumulatorului în timpul conducerii.
În modelele anterioare folosite frânare regenerativă, care este în proces de frânare regenerativă de energie pentru a încărca bateria. Doar reîncărcaţi avut loc în timpul coborarii, atunci când ciclistul nu a făcut nici un efort pentru pedale.
Velosipde hibrid Sanyo taxe baterie pe durata călătoriei, cu excepţia upgrade-uri
Noi modele de biciclete hibride, astfel cum sunt raportate în comunicatul de presă ", prima dată în" industria biciclete SPL226 şi-SPL224 operabil modul CY "Eco Taxa Mode", ceea ce înseamnă reîncărcare a bateriei atunci când pedalarea în timp ce de conducere pe un drum neted fără părtinire.
Anterior, ciclistul ar putea avea un buton pentru a alege una din următoarele două moduri - Auto (comutator motoare atunci când urca un deal) şi de putere (de circulaţie numai în detrimentul tracţiune electrică). Noile modele din cauza "Eco Taxa Mode" călăreţul vor putea încărca bateria în timpul călătoriei întregi, cu excepţia upgrade-uri. Pentru motor în roata din fata a devenit un generator, desigur, trebuie sa merg mai repede, şi pedale, respectiv, pentru a împinge mai greu.
Prin utilizarea noului regim de taxare Eco Taxa Mode, electrice noi la o singură încărcare poate trece la 53% distanta de mai mult. Şi nu o mulţime, nu un pic 55 la 68 de kilometri, în functie de setul de pe baterie biciclete 7,6 Ah sau 9.5 Ah, respectiv. Pentru modul automat: 36 şi 45 km, pentru un puternic 45 şi 56 km.
O altă caracteristică opţională, de inovare a prezentat, numit "rezerva de putere". Daca inainte intermitent indicatorul de viaţă a bateriei înseamnă literalmente "de energie electrică este de peste, acum la fel - nu teză. Ţineţi apăsat butonul de alimentare apăsat timp de 2 secunde, ciclistul devine "rezervate" Ah, asta este pur şi simplu încă nu se afişează. Un fel de sursa de alimentare de urgenţă.
Dar acest lucru nu este limita de idei inventive. Inventator Chiyu Chan (Chiyu Chen) propune utilizarea biciclete hibrid nu este doar de transport public, şi de a folosi energia acumulată în el pentru a alimenta elektroavtobusov urbane.
ernativny de transport "src ="/ pics/2010/03/tech_electrovelosiped03.jpg" alt = "Electric - o alternativă de transport convenabil" width = "400" height = "307" />
Social motociclete hibrid în parcare
Parcare publice speciale situate în destinaţiile populare, set serie de biciclete hibride sunt conectate la reţeaua de alimentare. O persoană care are un card de plastic speciale pot lua biciclete de inchiriat si o multime de pe bord regăseşti locul lui. Mai mult el plimbari, mai multa energie este stocată în baterii şi împrumuturi bicicleta pe cardul său. După ce se întoarce biciclete pentru parcarea aceeaşi energie electrică de la bateria înapoi în reţeaua electrică oraş sau utilizate pentru combustibil autobuze electrice, pe care acest călăreţul poate fi exercitat de către plătitor pentru Pasajul nu este de bani, acumulare de credite de energie.
Cum să utilizaţi un card de plastic şi de credit de energie
Pur şi simplu pune, sistemul ar putea arata astfel: aşezat pe o bicicletă, se duce la statia de autobuz, servicii gratuite sunt utilizarea transportului public, de la meu opri o dată să luaţi o bicicletă şi se întâmplă despre afacerea lui. Ieftine, bune şi furios. :)
Social hibrid detalii elektovelosiped
Castelul biciclete hibrid numit un card de plastic speciale