Excursie la magazinul de pe jos doare natura mai mult de o excursie cu masina
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Cum se calculeaza ecologisti de conducere, ca mersul pe jos impact asupra încălzirii globale decât conducerea unui vehicul.În prezent, industria consumă alimente fel de multă energie pentru a se asigura că calorii umane necesare pentru o excursie pe jos în magazin, emite dioxid de carbon mai mult decât o maşină produce ca el călare pe aceeaşi distanţă. Pentru climatice pot fi de folos dacă oamenii ar evita exerciţii fizice, să mănânce mai puţin şi să menţină Sofa stil de viaţă. Desigur, cu conditia ca ei nu vor uita să treacă la televiziunea off, şi nu o lăsaţi în modul de aşteptare.
Aceste estimări au Kris Gudel, unul dintre autorii cărţii, "Cum de a trăi viaţa de dioxid de carbon reduse, care a luat în considerare emisiile de gaze cu efect de seră în producţia de carne. "O excursie la masina britanic de obicei pe o distanţă de 3 mile (4,8 km) conduce la introducerea în atmosferă circa 0,9 kilograme (2 lire sterline) de CO2", - scria el, potrivit cifrelor oficiale guvernului cu privire la emisiile de combustibil. "Dacă treci această distanţă, izrashoduete aproximativ 180 de calorii. Pentru a recupera costurile de energie, veţi avea nevoie de aproximativ 100 de grame de carne, a cărei producţie va fi emisă în atmosferă de 3,6 kg de gaze cu efect de seră - patru ori mai mare decât atunci când călătoresc cu maşina.
"Este neplăcut, dar adevărat: a face o mulţime de exerciţii fizice şi mai mult consumul de alimente, vă răniţi atmosferei globale.. Ar fi mai bine să mănânci mai puţin şi şofer pentru a economisi energie"
Dl Gudel - un candidat pentru Parlament din partea Partidului Verde din cartierul de Vest din Oxford şi Ebingdon. El este unul dintre oamenii de ştiinţă majore care au răsturnat populare mituri despre mediu pe cap.
Recent a recunoscut ca a Comitetului de Standarde şi siguranţa feroviară, plimbare cu motor diesel de azi tren pentru familia medie este de două ori mai dăunătoare pentru mediu decât o călătorie cu maşina. Cu toate acestea, guvernul a raportat că pungi de hârtie este mult mai dăunătoare pentru mediu decât de plastic, din cauza lor de producţie şi transport a petrecut mai multă energie.
Într-un studiu realizat de oamenii de ştiinţă francez care a fost publicat în iulie, în revista New Scientist, spune ca 1 kg de carne de costurile pe pământ în 36 kg de gaze cu efect de seră. Aceste cifre se bazează pe metode japoneze a producţiei industriale de carne, deşi, potrivit Gudela, tehnologii similare sunt aplicate în Occident.
Şi ce dacă în loc de iubitor de carne de mers pe jos un pahar de lapte? În medie, persoana va avea nevoie 420 ml (trei sferturi de o halbă) de lapte pentru a compensa costurile de calorii pentru o plimbare. În producţia de lapte moderne de la primirea produsului va avea loc a emisiilor, egal cu 1,2 kg de dioxid de carbon. Aceasta nu mai mult rău departe de a mediului decât o călătorie cu maşina.
Este cunoscut faptul că bovine provoacă daune semnificative asupra mediului, în principal un proces echitabil, pe care oamenii de stiinta numesc politicos "productia de metan" vaci. Acest gaz, care este produsă în procesul digestiv, este de 21 de ori mai daunatoare decat CO2. carne ecologică este în acest sens, cele mai periculoase, deoarece vaci hranite organice, emit metan mai mult.
Michael O'Leary, proprietarul companiei aeriene Ryanair bugetului, a provocat batjocura universal atunci când a spus că încălzirea globală poate fi oprit prin distrugerea tuturor vitelor. "Se vorbeşte la toate dinţii, spunând că este necesar să se distrugă vaci, - a spus Camerei Comunelor comisiei privind auditul de mediu, Lawrence Hunt, şef de o altă companie aeriană buget, Silverjet discutat. - Nu eu nu cred că cineva care are similare o atitudine, totul poate fi pe deplin .
Cu toate acestea, Gudel a spus că în cuvintele O'Leary pot fi unii adevărul. "Industria alimentară are un impact mai mare (emisiile de gaze cu efect de seră în Regatul Unit), ca de aer, dar acest lucru nu este să spundeschis - explică el. - Parlamentul Associated British Foods companiei nu pune intrebari despre energie. "
"Avem nevoie de a înţelege că sistemul de industria alimentară nu este mai puţin periculos Cum declarat purtatorul de cuvant Ryanair, vacile sunt responsabile pentru emisiile de mai mult de aeronave.. Din nefericire, se pare dreapta. Desigur, aceasta nu înseamnă că noi ar trebui să refuze mereu la picior de mers pe jos în favoarea zboruri sau călătorie cu maşina Acest lucru înseamnă că trebuie să ne gândim serios despre cum să reducă emisiile de gaze cu efect de seră în producţia de alimente.. "
Simplu refuz de vite sau chiar de carne nu se va schimba serios situaţia. Industriei alimentare este estimată la răspundere pentru om o şesime de carbon, şi Regatul Unit, probabil, la acest indicator este înainte de restul ţării.
"Nu este vorba doar ca fasolea sunt livrate la tine în iarna din Kenya - spune Gudel - întregul sistem consumă cantităţi enorme de energie si emite o cantitate foarte mare de protoxid de azot.. Pentru acest indicator, Marea Britanie este probabil cel mai rău ţară din lume."
"Ne-am mutat producţia de produse alimentare pe o bază industrială Comparativ cu cele mai multe ţări, vom folosi o cantitate enormă de alimente prelucrate, cum ar fi produsele semifabricate. Trei sferturi din consumul de energie în supermarketuri este la îngheţarea sau de răcire a alimentelor semipreparate.."
Produse congelate semifinite - un exemplu excelent al modului de energie este irosită tine alimentare Cook,. şi apoi folosi o mulţime de energie pentru a avea să-l îngheţe şi să păstreze această stare într-un depozit şi un magazin. "
Dieta ideală - este cereale şi leguminoase. "Dar nu se va mânca, aproape nimeni, cu excepţia vegetarieni" - recunoaşte Gudel. Adevărat, există şi alte modalităţi de a reduce contribuţia la emisiile de dioxid de carbon: "Nu cumpara nimic in supermarket-uri - apeluri Gudel - şi de nimic, care a adus prea departe."
Dominic Kennedy