În Hong Kong şi Shanghai va solare barca
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Compania australiana Solar Sailor a confirmat încheierea a două contracte importante, destinate pentru a deschide un nou capitol în istoria de transport pe apă.
Solar Sailor - expert în proiectarea navelor care operează în domeniul energiei solare. Acesta detine brevete pe două tehnologii-cheie pentru aceste dispozitive. Prima se numeşte Wing Solar, şi constă în faptul că solare panouri mari sunt echipate cu acţionare pivotant care le permite să se caţere, turn şi îndoiţi sub o varietate de unghiuri, lucrând ca o velă.
În al doilea rând - marină hibrid. Aceasta este o utilizare în paralel sau secvenţial în instanţele judecătoreşti hibrid de energie solară, energie electrică de la baterii de putere şi energie, combustibili fosili (compania solicită creatiile sale echivalentul marin al Prius masina celebru).
-Născut solare hibride instanţele primul Solar Sailor nu este primul an de lucru în Sydney Harbour, iar compania a dezvoltat ea însăşi o mulţime de vehicule de diferite clase (de la mic la mare turistice bărci şi iahturi de lux solare). Dar se pare ca un hibrid răsărit real "solare-fosilă" al instanţelor va începe după realizarea proiectelor ultimele două.
feribot Sydney numit pur şi simplu Sydney Solar Sailor. Care le deţine până la 100 de pasageri. Lungimea acestei feribot este 21.5 metri şi lăţimea de 10,3 metri (poze Solar Sailor)
Doar azi, Solar Sailor a confirmat că noua nava turistice sale (nu a fost încă construite), va debuta în Shanghai, unde va lucra la Expo Mondială 2010 (se deschide 1.5).
Dispozitivul se numeste Suntech VIP, şi va fi cea mai mare nava de acest gen. Cu o lungime de 31,5 metri şi o lăţime de 9,2 m Suntech VIP găzdui 186 de pasageri (inclusiv VIP-lounge pentru 30 de persoane).
marin elice Sa va conduce doua motoare electrice la 135 de kilowaţi, care va produce energie din unităţile de baterie mare, vele solare şi generatoare diesel (două de 150 kW). Viteza maximă a navei este de 10 noduri (18,5 km / h). Apropo, o velă solară va exista un singur (în alte modele ale companiei pentru mai multe bucăţi), dar - cel mai mare construit vreodată.
Client şi viitorul proprietar de feribot - o companie transnaţională Suntech - unul dintre cei mai mari producatori de panouri solare din lume. Ea va furniza navei celule fotovoltaice, care experţii Solar Sailor va acoperi naviga aripă.
Cu câteva zile în urmă, ca a luat cunoştinţă de alte mari întreprinderi Solar Sailor. Du-te patru feribot solare comandat din Hong Kong Jockey Club. Aceste dispozitive, create prin proiectul iniţial, ar trebui să devină operaţional în luna noiembrie a acestui an. Acestea vor rula între terenul de golf Kau Sai Chau Pier şi Kung Sai. Putem spune că aceasta este prima flota de feriboturi solare.
Top: solare hibride de feribot Suntech VIP, care este construit de Shanghai. Concluzia: model de feribot solare pentru Hong Kong (două versiuni) (ilustraţii Solar Sailor)
În cazul în care lungimea de 24 metri şi lăţimea de 6 m fiecare din Hong Kong cu feribotul poate transporta 100 de pasageri. Spre deosebire de instanţele Suntech Clubul VIP pentru Hong Kong Jockey - sistem hibrid paralel şofer. La şuruburile sunt lucrează direct doua motoare diesel cu 250 cai putere şi două motoare electrice la 25 de kilowaţi. Căau, de asemenea, un motor de putere suplimentară şi generator de 22,5 kW.
Viteza de croazieră cu ajutorul motoarelor diesel este de 16 noduri (29,6 km / h), dar dacă mergem numai pe energie din lumina soarelui şi baterii, putem dezvolta 6 noduri.
Interesant, motorul-generatoare ale acestor feriboturi vor rula pe gaz petrolier lichefiat (care este de făcut pentru a reduce şi mai mult emisiile de gaze nocive). Dar cel mai important lucru este ca pe o zi însorită 3 / 4 nevoilor de energie a navei ar acoperi panou solar şi numai un sfert au de combustibilii fosili.
100 de pat ca feriboturile soarele trebuie să demonstreze posibilitatea de tehnologie hibrid, care permite de a reduce drastic emisiile de gaze cu efect de seră de astfel de vehicule, precum şi - costul armatorilor de nave pentru combustibil.