ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Industria fast-food vrea să slăbească noi reguli privind alimentaţia sănătoasă



Industria fast-food vrea să slăbească noi reguli privind alimentaţia sănătoasă

 

 

În 2009, industria fast food a cheltuit 4.2 bilioane de dolari pentru „a impune” copiilor cu ajutorul publicităţii intruzive burgerii, cartofii prăjiţi, cola şi alte alimente care, contribuie la obezitate şi artere înfundate. Acest marketing agresiv a devenit cauza că numai în SUA 23 de milioane de copii sunt supraponderali sau obezi!

Acum, coaliţia agenţiilor federale a propus noi reguli pentru a reduce astfel de tactici de marketing în scopul îmbunătăţirii stării de sănătate a copiilor – aceasta doreşte să limiteze produse fast-food care pot fi vândute copiilor.

Dar aceiaşi marketologi încearcă să lupte cu această propunere şi s-o atenueze. Iată ce scrie în această privinţă Centrul intereselor ştiinţifice şi publice:

"Standardele de comercializare propuse sunt foarte puternice. Cu toate acestea, industria alimentară şi cea de publicitate se opune lor, în mod activ, şi încearcă să influenţeze agenţiile, astfel încât agenţiile să-şi retragă propunerea sau să diminueze, în mod semnificativ, prevederile acesteia".

Dar, chiar dacă această lege şi va fi adoptată, cel mai probabil, ar trebui să ne aşteptăm la un nou val de "fast-food verde", ideile căruia nu sunt justificate în practică. De exemplu, salate în astfel de unităţi sunt servite cu sosuri care nu au nimic comun cu un regim alimentar sănătos. Chiar şi revista Time a inclus una din aceste salate în lista celor mai dăunătoare produse alimentare. La verificare, această "salată utilă" a avut de 4 ori mai multe calorii, decât în hamburger obişnuit.

 

 

Sursa: 4vegan.ru

ABONAȚI-VĂ
Joi, 28 iulie 2011 12:30
Vizualizări: 3031

Citiţi de asemenea

Câștigă premii valoroase cu Cosmeplant! Participă la Tombola Națională din 1 mai până pe 30 iunie.Vara aceasta, Cosmepla...
194
În cultura tradițională, sunetul nu a fost niciodată doar un fundal. El era un semnal, un semn, o marcă prin care omul i...
264
În gust este mai mult decât suntem obișnuiți să credem. Nu e doar despre mâncare, ci despre relații, climă, memorie și p...
273
În cultura tradițională, atingerea nu era doar un simț — ci un mod de cunoaștere. Prin piele, palmă, degete și tălpi, om...
281