Instant de realimentare pentru vehicule electrice în Tokyo
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Avantajele transportului electric în zonele urbane pot fi listate pentru o lungă perioadă de timp, dar liderul de necontestat în argumentul său este "puritatea", adică absenţa completă a gazelor de eşapament care pot otrăvi atmosfera de toate, mai verde oras din lume.
La Tokyo, numărul de taxiuri depăşeşte staţii de taxi din Londra, Paris si New York combinate! În total, oraşul de aproximativ 60.000 de taxiuri. Prin urmare, compania Better Place şi Nihon Kotsu (cel mai mare operator de taxi Tokyo) încep să adopte elektrotaksi aici.
Una din principalele probleme care trebuie abordate la ingineri şi oameni de ştiinţă - o rată scăzută de reîncărcare a bateriilor de vehicule electrice şi limitate, comparativ cu masinile clasice, de la kilometraj de umplere la umplere. O parte din problema este rezolvata prin perceperea de vehicul electric, intr noapte de la un sistem electric, dar nu este atât de simplu, dacă nu eşti un fericit proprietar de garaj electrificate, sau aveţi pur şi simplu nici un loc pentru a reincarca masina ta. Nu trageţi banda de aceeaşi putere de la balcon etajul 12, de exemplu.
În medie, o sarcina electrica de pe o elektrozapravke specializate merge până la 30 de minute de timp, şi acest lucru va fi echipajului să finalizeze de descărcare de gestiune de 100 km în modul urbane de mişcare. La realimentare automobile clasice Acelaşi lucru este valabil nu mai mult de 1-2 minute, în funcţie tancurilor uşurinţă, şi va trece o masina la 500-600 km Capacitate rezervor de 60 litri.
Nissan Qashqai EV - electrice de taxi
Nu este dificil de calculat că, pentru traducerea completă a proprietarilor de vehicule private pentru a tracţiunii electrice, numărul de staţii ar trebui să crească până la 30 de ori sau că aceasta pare mai realist de a organiza posibilităţile de acces on-line universal la o priză electrică standard.
EAZS Better Place
În această perspectivă, perspectiva de a introduce vehicul electric în viaţa noastră de zi cu zi pare a fi chiar mai îndepărtate. Prin urmare, inginerii de la Better Place grabă oferta abordarea lor de a aborda această problemă. Compania Better Place este nu numai construite, dar a lansat un nou brand staţiile de alimentare pentru vehiculele electrice, în Tokyo, Japonia. În termen de 90 de zile de la experimentale taxi electrice trei care are o modificat Nissan Qashqai, compania Nihon Kotsu va oferi servicii de obicei de locuitori o excursie din Tokyo.
Centrale electrice rapide de la Better Place
La o staţie de gaz Better Place de vehicule electrice va fi perceput de navă de 100% mai rapid decât cel de benzină-analogice prin înlocuirea bateriilor rapide instalate sub masina.
Bateria pe fundul unei zamenyatesya electrice în 60 de secunde
În plus faţă de reducerea timpului de aşteptare la staţiile de benzină este realizată printr-o serie de avantaje suplimentare. Bateriile reîncărcabile sunt reîncărcate la capacitate maximă sub supravegherea profesionalePe de personal, şi menţinut ca este necesar. baterii de sfârşit de viaţă sunt mai uşoare reciclare sau refolosire în alternative de energie ca o capacitate suplimentară de energie electrică în exces. La o statie de benzina poate încărca bateria fel de mult ca modul optim, care să extindă durata serviciului lor.