ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Maşini alimentate de drum, pentru prima dată au luat turisti



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate


Drum cu un contact reîncărcare a vehiculelor electrice testat anterior numai pe dezvoltator campus. Acum lumea practice primul complex a început să transporte pasageri. Experţii cred că coreean descoperire nouă un produs în industrie, în îmbunătăţirea presupune curăţenia şi siguranţa de transport la un cost redus.

Odată ce proiectul a început fără fir drumuri la Universitatea din California (UC Berkeley), a raportat oamenii de ştiinţă coreeni, cu toate acestea, nu era un succes deosebit. Specialiştii KAIST petrecut ani lustruire tehnologie, primit 120 de brevete legate de (foto de la physorg.com).

09 mar 2010 Seul şi Institutul coreean de Ştiinţă şi Tehnologie (KAIST) oficial permise în funcţionarea reală a drumului în primul rând la reîncărcare fără fir a vehiculelor electrice.

Acesta nu este un transport urban clasic, si tren de transfer de la roata, presaţi de-a lungul căilor de mare centru de divertisment, Seul Grand Park, combinând de distracţii şi a grădinii zoologice, gradina botanica si un muzeu de artă contemporană. Acesta este situat la sud de capitala coreeană, în micul oraş Gwacheon (Gwacheon).

Машины с питанием от дороги впервые повезли туристов

Atunci când se deplasează printr-o încărcare de conducător auto traseu contact nu neapărat cu exactitate a menţine traiectoria, există încă mult loc de manevră. Totusi, linia de încărcare marcate pe trotuar într-o dungă albastră (AFP foto).

Sistemul OLEV (Online Electric Vehicle) poate dramatic (aproximativ de cinci ori) reduce numărul de baterii de tracţiune electrică necesară masina medie. Este furnizării energiei electrice, care rulează simultan pe mişcare, iar acumulatorul tampon de încărcare - pe drum.

Pentru a se asigura că accentul în cârpă piste speciale prevăzute curele de transmisie electromagnetice, precum şi în partea de jos a masinii montat bobina receptoare.

Bande nu sunt instalate pe tot traseul, şi, în mai multe segmente, fiecare dintre care este activat automat doar atunci când electrice masina este pe ea. Segmente între misca masina de taxare prin energia acumulată anterior.

Машины с питанием от дороги впервые повезли туристов

De operare trenurilor de mare viteză pe ruta în parc este limitată la 30 km / h, a declarat FN Ştiri, dar în principiu, aparatul OLEV poate accelera la 100 km / h (fotografie din fnnews.com).

Lungimea totală a pieselor din Seul Grand Park este de 2,2 kilometri. Ei au organizat trei încărcătoare lungimea segmentului de 122.5 metri fiecare, plus un segment suplimentar la 17 În total, ele cuprind 372.5 m - 16% din lungimea totală a traseului trenurilor.

Acesta din urmă este format din OLEV-locomotive şi trei vagoane de remorcat. La inceputul acestui trafic a mers la motor, nota autorii a sistemului, şi a cerut ca de combustibil este mult mai mulţi bani.

Машины с питанием от дороги впервые повезли туристов

În timpul de modificare a parcului "motor" coreenii au fost trataţi fără bibelouri de proiectare (foto de la news.xinmin.cn).

justifica; ">
încorporarea succesive de segmente reduce posibilitatea unor efecte dăunătoare de taxare necontacte drumul spre parc vizitatori. Cu toate acestea, după cum măsurătorile au arătat, chiar şi la nivel de radiaţii electromagnetice, nu există mai mult de normele internaţionale pentru radiaţii non-ionizante.

Машины с питанием от дороги впервые повезли туристов

Un avantaj OLEV coreenii numit nivel înalt de securitate: Spre deosebire de tramvaie şi troleibuze sunt om, nu există nici o posibilitate de contact cu sârmă goale. Aflaţi modul în care, este o alternativă direct la sistem OLEV --SUA superkondensatornyh autobuze chino cu opriri de încărcare (KAIST foto).

În ciuda domeniu relativ modeste, ca raportate de către instituţie, cu diferenţa dintre benzi şi role în cele 13 cm, transmite sistemul electric de la bord până la 62 de kilowaţi-oră.

Eficienţa de transfer aerian este respectabil 74%. În general vorbind, dacă este necesar (pe un drum accidentat) OLEV poate "traduce" de energie electrică şi garda la sol de 25 cm, dar cu eficienta scade considerabil.

În cazul în care experienţa a trenurilor care operează în megaparke Seul fi de succes, KAIST şi autorităţile oraşului sunt adaptarea sistemului OLEV pentru autobuze de oraş: acord între guvernul din Seul şi a Institutului a fost deja semnat. În acelaşi timp, pune benzi Încărcătoare au doar o cincime din fiecare traseu: lângă-stop la intersecţii.

Машины с питанием от дороги впервые повезли туристов

În 2009, la Daejeon, KAIST OLEV pilot experimentat deja-bus, rapoarte Coreea Times (foto de la koreatimes.co.kr).


Prototipurile prima experimentale de aceste linii urbane ar trebui să apară în 2011-2012, iar producţia de masă a produsului final pe piaţa coreenii schiţă pentru 2013th.

Interesante evenimente din viata a proiectului, cu toate acestea, apar mult mai devreme. Experienţa de beneficiile sistemului de transport noi vor Să curând lideri mondiali. KAIST intenţionează să utilizeze OLEV-navete pentru transportul delegaţi la summit-ul Big Douăzeci (G-20), care va avea loc la Seul, în noiembrie 2010.

Sursă

ABONAȚI-VĂ
Sâmbătă, 03 aprilie 2010 6:36
Vizualizări: 2401

Citiţi de asemenea

Haideți să ne amintim programa școlară, să zicem, de literatură. Și să începem, de exemplu, cu clasicii. Ce studiem la ș...
233
La Detail Garage oferim o gamă completă de servicii de detailing auto, pentru ca mașina dvs. să arate mereu ca nouă și s...
318
Deși toamna este în plină desfășurare, la XOstudio FLOWERS am început deja să ne pregătim pentru magia sărbătorilor de i...
448
Astăzi dorim să vă prezentăm o băutură naturală de casă, care este excelentă pentru organismul dumneavoastră. Dacă beți ...
474