Pe Pamant, fiecare om sasea foame? De ce?
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Ajută-te. Toate proaspete.
Alimentele care sunt în coşul de gunoi din SUA şi Europa, ar putea hrani trei dintre Pamant. În loc de "destinaţia" produse sunt într-un depozit de deşeuri şi poluează mediul înconjurător. În plus, producţia de alimente în sine este costisitoare de energie şi apă. Producţia medie de 1 tona de produse alimentare este însoţită de un comunicat în atmosferă a aproximativ 4,2 tone de CO2. Dacă ne oprim toate achiziţionarea de produse inutile, iar apoi le arunca, aceasta ar echivala cu renunţarea la utilizarea de fiecare maşină al patrulea din lume. Deloc surprinzător, problema deşeurilor de alimente din lume plăteşte acum multă atenţie.
În Statele Unite, începând din 1974 cantitatea de deşeuri de produse alimentare pe cap de locuitor a crescut cu 50%. În prezent, statistice-american consumă medie 2600 de calorii pe zi, dispunand de produse se găsesc pe 1400 calorii. Ca mărimea ţării valoarea energetică a tuturor produselor este aruncată 150000000000000 calorii. În total, 40% din toate alimentele produse în SUA, a lansat (în Marea Britanie 30,8%). Rezultatul este că deşeurile alimentare consumă aproximativ un sfert din consumul total de apă potabilă, precum şi 300 milioane de barili de petrol pe an.
Numărul de deşeuri alimentare în SUA este mare, masa, ei doar de hârtie inferioare şi deşeuri de grădină. În 2008, aproximativ 12,7% din total deşeuri municipale solide reprezentat de deşeuri alimentare.
În Marea Britanie, lucrurile nu sunt mai bune. Aproximativ 8.3 milioane de tone de alimente este în depozitele de deşeuri. Şi aceste 5.3 milioane de tone de produse sunt potrivite pentru consum. British familie medie aruncă un produs anual în valoare de 680 lire sterline (£)
Cel mai adesea, produsele sunt adecvate pentru utilizare, aruncaţi legume, fructe, salate si carne.
Numărul de deşeuri alimentare din lume
O cantitate mare de deşeuri alimentare - este costul de orice societate de consum, în care publicitatea masiva, încurajează cumpărarea "totul" şi "mai mult".