Ride fără crashing? Simplu!
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Conform unor studii recente oamenii de ştiinţă au dat seama de om nu mai mult de 10% din toate aceste senzatii, sentimente, emotii, sentimente care apar la el, ca urmare a contactului cu lumea exterioară. Orice altceva este ascuns departe în stare subconştient. Omul este încă de lucru necunoscut al subconştientului său, care, de fapt, si formelor de viata lui.Şi modul în care teoria de psihologie se manifestă în viaţa conducătorilor auto, în special - pe drum?
Potrivit inspectorului de promovare OGIBDD ATC districtul Leninsky din Novosibirsk, locotenent de poliţie Irina Rafikovny Kets fiecare conducător auto, pentru care contează, şi altele, pot fi împărţite în 4 psiho majore: coleric, sanguin, flegmatic, melancolic.
Caracteristici în natura psychotypes date afectează modul de conducere. Dar ofiţerii de poliţie de trafic sunt interesat de o fiziologice caracteristici mai multe drivere: abilitatea de a menţine pe termen lung de concentrare pe drum, adecvat răspuns imediat la situaţii în schimbare, capacitatea de a anticipa situaţia drum, să rămână calm. Toţi şoferii pot partaja şi de altfel, pe principiul "regele soselelor" sau "Pe drum - regele. Primul tip constată locul său în prioritatea de trafic, toate acţiunile lor din neatenţie cauze rutiere alţi utilizatori să se adapteze la ea. Acest tip de conducător auto este de obicei un fel de pericol pentru alţi utilizatori ai drumului, într-o măsură mai mică, se concentrează asupra limitelor de mişcare. Al doilea tip - corect, atent şi curtenitor cu alţi participanţi a conducătorului auto, cu bună-credinţă "de lectură" şi este conformă cu toate personajele, şi, prin urmare, demn de respect pentru el. Acest driver este în mod normal nu sunt periculoase, comportamentul rutier este absolut condiţii adecvate, este "o parte din debitul total.
Asta este, toata lumea care a fost în spatele volanului, produce de conducere stilul individual şi normele de conduită cu caracter personal în mediul rutier.
Toţi şoferii convenţional împărţite în două categorii: adecvate si inadecvate.
conducătorul auto trebuie să ia decizii adecvate corespunzătoare în conformitate cu experienţa şi conceptele de conditiile de drum, ţinând seama de toţi factorii care afectează rezultatul a manevrei, şi oferă acelaşi drept de a face propriile decizii la alte participanţilor la trafic. Astfel de conducător auto trebuie să notifice celorlalţi participanţi la mişcarea de intenţia sa de a efectua manevra. În acest sens, toate celelalte norme prevăzute de drum nu a fost chiar discutat. Un astfel de om se dedică şi atenţia noastră de conducere - ceea ce se întâmplă aici şi acum, el este implicat în proces, nu-l lăsa nici fizic sau mental.
distrageri necorespunzătoare din conducere direct la apeluri telefonice, conversaţia cu un pasager, se consideră că ele, prin dialoguri şi monologuri sunt implicaţi în diferite state emotionale: propria lor, de pasageri şi rutier alţi utilizatori.
Printre acestea putem evidenţia cele mai comune:
Îndrăzneală
Incredere vine la noi atunci când abilităţile de conducere a revenit pe experienţă, atunci când părăsesc tulpina original şi şoferul începe să se simtă masina, ca pe sine însuşi, şi ea, la rândul lor, respectaţi neconditionat. Dar există un alt stat - automulţumire şi permisivităţii. Acest lucru este atunci când şoferul se o plăcere suplimentară de cât de mare tot ceea ce el devine. Aroganţa de a deviat atenţia de la conducere pe ego-ul, care afectează calitatea de conducere.
Întârziere
Atunci când conducătorul auto se aşează în spatele roţii şi îşi dă seama că era târziu, o parte din energie începe să-şi petreacă un control de timp. Acest Centru este foarte periculos. Şedinţa a fost în spatele volanului în această condiţie, trebuie amintit faptul că alţi membri ai mişcării, urmată, în conformitate cu obiectivele sale. Principalul lucru care, în dorinţa lor nu oameni opozdLea, a fost extrem de atent în astfel de situaţii.
Pedeapsă
Această condiţie apare adesea atunci când cineva, în opinia conducătorului auto încalcă legea şi încălca lui "avtoprostranstvo. El devine agresivă şi încearcă să-i pedepsească inculpatului ", presupunând că un astfel de comportament este corect. Dar în acest moment starea de conştienţă a conducătorului auto jignit îngustează până la un anumit punct - "pedepsi". Desigur, acest lucru îl face neatent, el a fost eliberat din vedere detalii importante de condiţiile de drum.
Furie
Din păcate, conducere - o modalitate de a trage cu abur emotionale. Recent, mulţi fac de relief lor automobil de cabinet psihologic, atunci când principalul nu se auto-conducere, şi de a folosi orice pretext pentru a arunca iritarea acumulate, furie, resentimente. În acest caz, şoferul însuşi nu este conştient de faptul că alţii, în acest caz au avut nimic de-a nu au şi sunt luat ostatic de agresiune sale reprimate.
În scopul de a merge în condiţii de siguranţă şi confortabil, nu există reguli simple:
1. Principala prioritate a drumului: a ajunge la destinaţie fără incidente! Amintiţi-vă: alţi şoferi aceeaşi prioritate.
2. În spatele volanului să fie extrem de concentrată, dar muta maşina în condiţii de siguranţă.
3. Să ia decizii cu privire la manevra, în conformitate cu experienţa şi evaluate într-adevăr situaţia şi nu în funcţie de propriile lor idei despre cum ar trebui să fie.
4. Furnizarea de avertizare rapidă pentru trafic de orice manevră pe care doriţi să le ia.
5. Respecte normele de etică de conducere, nu se aştepta la acelaşi de la alţii.
6. În alţi utilizatori ai drumului au propriile motive pentru a decide să efectueze o manevră special, chiar dacă în opinia dumneavoastră, se pare nerezonabil. Principalul lucru pe care îl face să ia decizii inteligente.
7. Şi nu uitaţi că una dintre condiţiile cele mai importante de conducere în mediul urban fără accidente - Păstraţi distanţa!
Viktoriya Vasilisa Miroshnichenko, Vashchenko
l-navigator.ru