vehiculele electrice sunt pregătiţi să intre pe piaţă. Cine e primul?
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Tu si eu sunt norocos să fie asistăm la începutul erei de transport electrice personale, mai simplu, epoca de vehicule electrice. Nu sunt multi producatori de auto-vehiculelor propulsate sunt gata pentru a aduce pe piaţă a vehiculelor cu tracţiune electrică, şi că există tehnologice şi politice din mai multe motive. Printre acestea: baterie relativ mici kilometrajul lung de la umple de umplere, costul ridicat, lipsa infrastructurii şi a serviciilor, benzinarii, o prejudecată potenţialii cumpărători şi altele.
În ciuda tuturor dificultăţilor şi obstacole, vehicule electrice şi se pregătesc pentru o invazie masivă de strazile noastre. Bineinteles ca nu, în această lună sau chiar în această vară, şi nu avem începutul ansamblului de vehicule electrice pe banda rulanta, dar se va întâmpla în următoarele 18 luni. O listă a vehiculelor electrice de la producatori de renume şi marca noi companii sunt înghesuit la început. Şi, în curând va veni momentul în care veţi vedea primul modul Chevy Volt sau Nissan frunze, deşi se pare probabil ca acesta va fi deja în producţia de masă a Mitsubishi i-MiEV şi european odnoplatformenniki de Peugeot si Citroen.
În timp ce preţurile combustibililor fosili creşte constant, electrice este în căutarea mai multe şi mai atractive alternative la vehicule curent cu motor cu ardere internă. Aşa că am decis să introducă cititorii nostri cu unele dintre cele mai renumite şi, probabil, promiţătoare modele din viitorul apropiat electrice.
În timp ce gigantii auto se pregătesc reîmpărţi tort gustoase de pe o nouă piaţă individuale electrice, mici noi societăţi încearcă să folosească şansa de nişă şi de a găsi în dar foarte promiţătoare piaţă spaţiu neamenajat încă.
Mi-ar fi inceput povestea cu Mitsubishi i-MiEV masina (fotografia de mai sus).
Acest dodgem mici create pentru mediul urban, nu numai a produs şi vândut, şi rulează pe străzile din Tokyo ca astfel de lucruri "verzi" de taxi. Pe baza i-MiEV masini electrice pentru a crea lor de producătorii francezi Peugeot si Citroen, care este un fel de recunoaştere a perspectivelor de acest model.
Peugeot iOn
Cele trei electric iOn Peugeot, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV efectuate pe baza uneia electrice şi, prin urmare, arata chiar foarte mult la fel. Si nu numai pe plan extern. Caracteristicile tehnice principale sunt, de asemenea, foarte asemănătoare şi variază numai din cauza preferinţelor subiective de modalităţi de măsurare a parametrilor. În medie, bazat pe platforma auto i-MiEV la o singură încărcare ar putea continua ciclul de 100-130 km oras utilizeaza recuperare de frânare pentru recuperarea de energie de la priza de 220V de uz casnic se plăteşte în 6 ore şi 30 de minute de la încărcător de specialitate 400V/125A 80% din capacitatea bateriei. Trei electrice promit să apară în producţia de masă până în 2010, dar probabil nu se va întâmpla până la toamnă.
Citroen C-Zero
Nissan Leaf
Nissan este experimentarea cu masini electrice din 1998, atunci când nu a fost în întregime de succes model Nissan Altra. Şi până în prezent în încercarea de a crea o masina electrica de serie, eliberând o varietate de concepte interesante. Acum, alianta Nissan / Renault, condus de Carlos Ghosn (Carlos Ghosn) pentru aarget = "_blank"> Sursa