ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

„Viorica Cosmetic” și-a încîntat din nou clienții la cel mai incendiar festival al verii (VIDEO)

Cel mai mare producător de cosmetice din Moldova nu a ratat ocazia de a-și surprinde clienții cu produse de calitate, de această dată, în cadrul celui mai așteptat festival al verii – ”Gustar Music Festival”, desfășurat în weekendul trecut la Orheiul Vechi.

Și pentru că a demonstrat cu diverse ocazii că este un aprig susținător al tradițiilor și culturii naționale, producătorul autohton de cosmetice s-a alăturat din nou campaniei de promovare a frumosului. Sute de vizitatori ai festivalului, printre care și conaționali din diasporă, au fost invitați la standul „Viorica Cosmetic” pentru a testa produsele și a se convinge că pot face ușor concurență oricăror mărci internaționale.

Linia de cosmetice „Viorica Grapes” a constituit un adevărat pol de atracție pentru vizitatori, fiind creată din semințe de struguri și extract din frunze de viță de vie, destinate îngrijirii eficiente a tenului, corpului și părului.

„În aceste zile celebrăm viața, vara și belșugul pămînturilor moldovenești, pe care «Viorica» le întruchipează în produsele sale. Din acest considerent, venim la această sărbătoare cu noua serie de produse «Viorica-Grapes», la baza căreia stă mîndria poporului moldovenesc- strugurii. Aceste produse prezintă efecte antioxidante, au o concentrație înaltă de acizi de fructe, polifenoli, care contribuie la neutralizarea radicalilor liberi din piele – cauza îmbătrînirii premature a pielii”, a relatat Liliana Tatarciuc, manager marketing online „Viorica Cosmetic”.

Compania le-a pus la dispoziție vizitatorilor și o soluție inovativă de protecție a pielii în lupta cu razele solare. „Cremele de protecție solară «Viorica Solar» sînt îmbogățite cu extracte naturale, rezistente la apă, extracte pentru calmarea pielii. Gama de produse are trei nivele de protecție: SPF 10; 30 și 50”, a explicat Liliana Tatarciuc.

Vizitatorii au rămas încîntați de calitatea cosmeticelor puse la dispoziție. „Eu mă bucur că avem un brand național. «Viorica-Cosmetic» demonstrează încă o dată în că moldovenii au cu ce se mîndri, inclusiv în domeniul cosmetologiei”, ne-a spus o vizitatoare a festivalului.

„Ne alegem produse autentice, cu plante tradiționale moldovenești pe care nu le putem găsi în alte părți. De exemplu, florile de salcîm și de tei”, a menționat o altă femeie.

Compania „Viorica Cosmetic” a participat pentru a doua oară la cel mai mare festival muzical al verii - Gustar, desfășurat tradițional la Orheiul Vechi.

 

 

Sursa: noi.md

ABONAȚI-VĂ
Joi, 24 august 2017 14:31
Vizualizări: 1998

Citiţi de asemenea

Conștiința — unul dintre cele mai vechi fenomene ale culturii umane, care străbate structura morală și etică a oricărei ...
142
Un bulgăre de aur de mărimea unui pumn zăcea sub un trunchi putrezit și un strat de un metru de noroi.Australianul Luke ...
75
Pe 26 septembrie 2024, Donald Trump a făcut o declarație șocantă, afirmând că 325.000 de copii migranți care au traversa...
211
În ultimii ani, tot mai des se vorbește despre faptul că elitele occidentale, inclusiv miliardarii și oficialii de rang ...
185