ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Viorica Cosmetic și-a surprins frumos clienții în cadrul expoziției Beauty ©

Și în acest an, compania Viorica Cosmetic a fost prezentă în cadrul expoziției Beauty.

Compania a pregătit o super ofertă pe care vizitatorii nu au avut cum să o rateze: 25% reducere la toate produsele marca Viorica Cosmetic. A fost o oportunitate excelentă ca clienții fideli să-și reînnoiască stocul cu produsele preferate de la Viorica sau de a pregăti cadourile pentru cea mai frumoasă sărbătoare dedicată femeii.


Pe lîngă această ofertă unică, cei care au vizitat standul Viorica Cosmetic au avut ocazia de a-și testa gratuit tenul la aparatul dotat cu inteligență artificială.

„Acest dispozitiv de ultimă generație oferă un diagnostic complet al tenului, identificînd nivelul de pigmentație și secreția de sebum, tipurile de riduri, nivelul de sensibilitate a tenului, nivelul de deteriorare a fibrelor de colagen și de hidratare a tenului.

Merită menționat că eficacitatea produselor noastre este confirmată de teste riguroase sub control dermatologic, efectuate în clinici europene de prestigiu. Drept exemplu, gama Viorica Vie Anti-Age a fost supusă unor teste clinice în laboratorul Luamed din Slovenia, iar rezultatele sînt cu adevărat remarcabile.

Cu o prezență remarcabilă la cele mai prestigioase concursuri internaționale din industria beauty, Viorica Cosmetic a obținut peste 15 premii în anul 2023. Afirmîndu-se în competiția acerbă a produselor de îngrijire a pielii, producătorul autohton a adus acasă distincții impresionante precum "Cel mai bun produs organic pentru îngrijirea pielii", "Calitate mondială", "Cel mai bun produs de frumusețe naturală" și "Cel mai bun produs nou natural pentru față", a spus Elena Arsenii, PR manager al companiei.

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 05 martie 2024 22:44
Vizualizări: 632

Citiţi de asemenea

Câștigă premii valoroase cu Cosmeplant! Participă la Tombola Națională din 1 mai până pe 30 iunie.Vara aceasta, Cosmepla...
117
În cultura tradițională, sunetul nu a fost niciodată doar un fundal. El era un semnal, un semn, o marcă prin care omul i...
201
În gust este mai mult decât suntem obișnuiți să credem. Nu e doar despre mâncare, ci despre relații, climă, memorie și p...
194
În cultura tradițională, atingerea nu era doar un simț — ci un mod de cunoaștere. Prin piele, palmă, degete și tălpi, om...
240