A fost demult: de ce cetățenii înstăriți nu mai vor să fie online?
Hoteluri SPA fără Wi-Fi, pliante în loc de smartephone-uri – paradoxal, dar în epoca digitală a devenit prestigios să ignori online-ul. Analizăm de ce bogații preferă să plătească pentru omenie și ce trebuie să facă ceilalți
Luxul comunicării umane
La 15 iunie,2020 după regimul de autoizolare, la Londra s-au redeschis magazinele de bijuterii, și afacerea de familie Hirsh a decis să folosească condițiile create pentru a obține o nouă experiență a cumpărăturilor de lux. Proprietarii au lansat un serviciu de taxi special, pentru a-i transporta cu tot confortul și precauțiile pe cumpărătorii cazați în limitele M25 — astfel, ei nu vor fi nevoiți să apeleze la transportul public. Comanzi o mașină electrică albastră și poți fi sigur, că ea este dezinfectată total, iar înăuntru te așteaptă măști și mănuși. Iar cei care oricum nu doresc să-și părăsească locuința, pot comanda să le vină acasă taxiul cu bijuterii — în acest caz podoabele vor fi însoțite de cineva dintre proprietari sau angajați, pentru a demonstra marfa și a povesti totul despre ea. Pentru segmentul luxury interacțiunea personală a cumpărătorului cu brandul, în lumea online-ului victorios, devine cu adevărat o ofertă-cheie. În pofida faptului că mărcile scumpe comercializează virtuos haine și accesorii în aplicații și mesagerii, ele nu numai că nu se grăbesc să renunțe la buticuri și saloane, dar le și transformă în noi spații conceptuale, care mențin loialitatea cumpărătorilor. Astfel, în a.2019 buticul istoric Cartier de pe Bond Street s-a transformat într-o veritabilă reședință — etajul doi l-au ocupat apartamentele predestinate întrevederilor, evenimentelor publice, petrecerilor și expozițiilor.
Continuare: noi.md