Maşini electrice noi în 2011: revizuire şi preţuri
Maşini electrice noi în 2011: revizuire şi preţuri
În acest an în saloane auto vor apărea cele mai aşteptate maşini electrice de la Nissan Leaf, Chevy Volt, Coda, Think, Fisker Karma şi altele.
După ani de aşteptare, planuri, promisiuni şi teste drive rare aceste minuni ale industriei de automobile moderne se consolidează în viaţa noastră. Recent, pe paginile revistei noastre au apărut informaţii că, primele maşini electrice, cum ar fi Nissan Leaf, Chevrolet Volt şi Mercedes-Benz F-Cell sunt déjà transportate clienţilor fericiţi. Vom adăuga că, 15 maşini electrice Think City sunt transferate Departamentului de Resurse Naturale, Indiana, Statele Unite ale Americii.
Maşinile electrice noi sunt scumpe, preţul lor porneşte de la 32 780 de dolari (preţul Leaf) şi se ridică până la 87 400 de dolari (hibrid Fisker Karma). Guvernul SUA oferă un sistem flexibil de reduceri fiscale, în rezultat preţul maşinii poate fi redus cu o sumă de 7 500 de dolari. Există, de asemenea, sisteme de credite preferenţiale. Informaţii despre aceste reduceri la Ucraina sau Rusia nu au fost găsite.
Dar, mai devreme sau mai târziu aceste vehicule ecologice noi vor ajunge în regiunea noastră. Pentru a fi pe deplin pregătit, vă prezentăm o imagine a vehiculelor electrice cele mai populare.
Chevrolet Volt
Volt este o maşină hibrid, reprezentant al tehnologiilor curate ale companiei General Motors, care este capabil să meargă 40-80 km pe o taxă a electrobateriei. Compania nu va primi venituri de la acest model, dar va recâştiga reputaţia sa ecologică, după ani de lansare a vehiculelor de clasa SUV, care consumă prea mult combustibil.
Sub capota: motorul de 1,4 litri cu patru cilindri, produce 84 CP, care mai mult timp produce energie electrică pentru capacitatea bateriei de 16 kilowaţi-ore şi un motor electric de tracţiune de 111kW.
Distanţă: 40-80 km în modul electric, plus alţi 480 km cu generator pe motor cu combustie internă.
Performanţa: viteza maximă - 160 km / h. Accelerarea de la 0 până la 100 km / h, conform datelor neoficiale, este de aproximativ 8,5 secunde.
Data de livrare: decembrie 2010, dar utilizatorii pot fi doar rezidenţi din şapte state americane.
Costul total: 41 de mii de dolari. SUA
Nissan Leaf
Leaf este un produs de prestigiu de la Nissan, care se va vinde în toată lumea. Directorul general Nissan, Carlos Ghosn, a investit o parte substanţială a capitalului personal în acest automobil electric, conceput perfect şi plin de gadget-uri. Cu rating-ul ridicat şi costuri mari pentru publicitate, să nu mai vorbim de locul de onoare la dealeri, Nissan Leaf va fi, fără îndoială, una din cele mai cumpărate maşini.
Sub capota: o baterie litiu-ion cu o capacitate de 24 de kilowaţi-ore în combinaţie cu motor electric de 80 kW.
Distanţa: 100-180 mile.
Performanţa: viteza maximă ar trebui să fie de cel puţin 140 km / h. Judecând după test-drive, accelerarea este bună, dar Nissan nu arată timpul de accelerare până la 100 km / h. Dar cu siguranţă, nu sunt cinci secunde, astfel cum s-a raportat în ştiri CBS.
Data de livrare: decembrie 2010, iar modelul va fi disponibil doar în cinci state din SUA.
Costul total: 32 780 de dolari. Statele Unite ale Americii.
Fisker Karma
Karma este un model un pic misterios, dar nu există nici o îndoială că această maşină este o concurentă potenţială demnă de Tesla Roadster în categoria vehiculelor electrice elegante de înaltă performanţă. Designerul Henrik Fisker - un expert, respectat în acest domeniu. Dar oare maşina lui cu o greutate de 2 270 kg va îndeplini cerinţe de înaltă performanţă?
Sub capota: o baterie litiu-ion cu o capacitate de 22 kilowaţi-ore în combinaţie cu două motoare electrice şi motorul de doi litri EcoTec de la General Motors, care acţionează ca un generator.
Distanţa: 80 km într-un regim electric plus alţi 320 km cu motor pe gaze.
Performanţa: auto trebuie să fie uimitor de rapid. Accelerarea susţinută Fisker este de 5,9 secunde pentru 100 km / h. Dar nimeni în afară de angajaţii companiei nu au condus niciodată această maşină.
Data de livrare: martie 2011.
Costul total: 87 400 de dolari. Statele Unite ale Americii.
Wheego LiFe
LiFe, ca şi Coda, este o maşină americană, concepută în China. Wheego cu două scaune este similar cu electricul Smart, şi strategia directorului general Mike MakKveri constă în faptul ca să prezinte maşina în următorii ani pe pieţile centrale ale ţărilor, care vor fi complet lipsite de vehicule electrice.
Sub capota: bacteria cu o capacitate de 30 de kilowaţi-ore cuplată cu motor electric de 60 cai putere.
Distanţa: 160 km.
Performanţa: este o maşină lentă. Viteza maximă, pe care ea poate ajunge pe autostradă - 100 km / h.
Data de livrare: decembrie 2010 cu răspândirea în toată ţara.
Costul total: 32 995 de dolari. Statele Unite ale Americii.
Smart Electric Drive
Smart este versiunea electrică a vehiculelor ecologice specifice, Smart este destinat pentru două persoane. Bateria este rezultatul colaborării permanente a companiilor Daimler şi Tesla Motors, aceasta din urmă, de asemenea, produce o versiune electrica a Mercedes A-Class. Vehiculul electric Smart acum este în curs de testare, dar în caz de succes pe piaţă, el va fi dezvoltat activ.
Sub capotă: motor electric de 30kW şi bateria litiu-ion de capacitatea 16,5 kilowaţi-ore (din partea companiei Tesla Motors).
Distanţa: 130 km.
Performanţa: mai mare, decât la versiunea pe gaze.
Data de livrare: 250 din aceste vehicule sunt folosite în unele state americane.
Costul total: 44 837 de dolari. Statele Unite ale Americii. Primele maşini vor fi vândute în rate timp de 4 ani.
Coda Sedan
Modelul Coda se bazează pe o maşină din China, dar Sedan cu patru uşi a fost dezvoltat, în mod semnificativ, pentru a trece crash-teste americane pentru maşini electrice. Primele maşini compania Coda va oferi pentru o utilizare în drepturi de grup.
Sub capota: o baterie litiu-ion de o capacitate de 33,8 kilowaţi-ore de la o întreprindere mixtă Coda în China cu motorul electric de 100 kW (134 cai putere) . În Coda bacteria este mai mare şi există un sistem de conducere a bateriei termice, de aceea este mai scumpă, decât Leaf.
Distanţa: 140-190 mile.
Performanţa: viteza maximă este limitata la 130 km / h. În testele de drum, accelerarea este excelentă, este garantată accelerarea până la 100 km / h în
11 secunde.
Data de livrare: maşina Coda va fi lansată în a doua jumătate a anului 2011. Iniţial, Coda va fi disponibilă doar în California, mai tarziu, maşina va fi livrată în întreaga ţară.
Costul total: 44 de mii de dolari. Statele Unite ale Americii.
Think City
City Car cu două locuri are o lungă istorie în Europa şi a trecut perioada de proprietate de către Ford. Compania norvegiană a vândut 10 000 de maşini cu o carcasă din material plastic şi 2500 de modele de ultima generaţie, fiind construite în Finlanda şi Indiana.
Sub capota: motor electric de 30kW cu o selecţie largă de baterii. Majoritatea modelelor americane vor veni cu baterii de litiu-mangan de o capacitate de 27 kilowaţi-ore.
Distanţa: 200 km.
Performanţa: de la zero până la 50 km/h în şase secunde. Viteza maximă –
90 km / h.
Data de livrare: primele 15 Think City au fost livrate la 15 decembrie Departamentul de Resurse Naturale din Indiana. Compania Think, cu sediul în Norvegia, încă nu are nici o reţea de dealeri şi este interesată în vânzarea maşinilor cumpărătorilor en-gros.
Costul total: 44 de mii de dolari. Statele Unite ale Americii.